Min bror heter PeeWee Herman.

Idag ska pappa gå på visning av en i mina ögon perfekt lägenhet. Drömma går ju...

Jag är missnöjd med Rysslands vinnarlåt. Men visst ska det bli kul med finalen i Moskva 2009!

Nu är det inte lång tid kvar i den evigt unga staden.

Igår gick jag och Mi en promenad med Diesal och sedan la vi oss på en filt i solen en stund. Lovely. Så slängde vi ihop en spontansöndagsmiddag med Martin och Robert. Varma mackor och glass med banan, maränger och chokladsås. Barnmat är mumma. Inga vuxenpoäng så långt ögat kan nå. Tre hundar fanns också på plats. Min lover Lucas, epelleptiska Inez och snygging-Diesal. Så sköna karaktärer. Martin, Mi och Robert är också sköna karaktärer. :)

Idag filar jag klart på mitt avslutande tal. Ett begravningstal tänkte jag hålla. Och jag skiter lite i decorum - "det passande" - för att istället freestyla lite för att det är roligt. Go out with a bang som man säger. Sen ska jag bara opponera på en uppsats på torsdag och försvara min egen skrift, sen är det slut. Aldrig mer universitet! :D

Sommaren är här nu.


   
Per Herman Wahlgren. PeeWee Herman.

                

Sen gick jag på söndagsfika - en stark tradition i huset. Med en stark etablerad nördhörna.

        

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits