Gardiner gör hemtrevnad.

Nu har jag fått upp lite gardiner. Genast blev det mycket mer hemtrevligt.

Idag har jag ätit säsongens sista glass på hamnen med mina föräldrar och mormor och morfar. Efter det gick jag och mor och far en promenad i stan. Visby i höst. Underbart.

Jag hatar regi i filmer när en person måste uttala vad den tänker istället för att visa det. Coyote ugly går på tv just nu. Och stundvis dumförklarar sin publik med att låta huvudkaraktären säga till sig själv vad hon tänker. "Just pick up the phone and call him" sitter hon och säger alldeles ensam i sin lägenhet. Det är ändå en väldigt töntig film i många avseenden, men ändå. Den har potential. Och en bra slutlåt. 

Grattis till min kusin Jenny som födde en liten Ruby igår! Spännande att det fanns ett barn i den stora magen.
Och idag fyller min syster Pernilla år! 
GRATTIS!


  
Jag vet inte vad min pappa försöker göra för tecken...

  
... men han är rätt cool när han vill.

 
Pappa lär sig min kamera. Med blandade resultat.
Årets sista glass på hamnen blev Rocky road och vitchoklad.

  
Glada gamlingar och något sammanbiten mor?

 
På Visbys gator och i Visbys gränder...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits