To do-list.

Jaha. När man är som sjukast har man som mest att göra. PLUS att det är 14 grader varmt och otroligt vacker sol över Visby, hela dagen. Jävla skit rent utsagt.

Tvätta. Ja. Det måste göras. Och det görs.

Lämna tillbaka boken Mig äger ingen. Nu har jag läst ut den och den var så bra. Rekommenderas.

Bestämma mig om jag vill dansa på dansskolan i höst. Och i så fall, vilken kurs? Man känner sig inte väldigt motiverad när man är sjuk. Men jag måste bestämma mig idag. Jag borde gå dit i alla fall.

Skicka tillbaka digitalboxen som inte fungerade. Har fått en som fungerar nu och igår insåg jag vad jag saknat i mitt liv: Americas funniest home videos, 2 ½ men, Mannen som kunde tala med hundar och Vänner. DIGITALTV! Jag vill gifta mig med dig! Vi ska zappa oss genom livet tills scartkabeln brinner upp!

Telefonmöte kl 13 om teaterledarutbildningen jag ska vara med och hålla i Göteborg nästa helg. Detta är också något som jag borde sätta mig ner och planera klart.


Ingenting är särskilt lätt när vattnet runt hjärnan är ersatt med trögflytande snor.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits