Jag har alltid nånting att göra.

Det finns alltid något som väntar mig. Ett projekt. Visioner. Vardagliga uppgifter. Things-to-do-list. I april har jag försökt ta det så lugnt jag kan. Bara föreställningar torsdag-söndag och lite vattengympa. Förstår inte varför jag inte är utvilad. Jag gör nästan ingenting om dagarna.  Fast hjärnan går i och för sig på högvarv. Oron att inte hinna med. Ja, jag är en stressmorsa, kommer nog alltid att vara det. Fast jag inbillar mig att jag har en ganska relaxad syn på tillvaron.

Igår bakade jag hallongrottor. Idag banankaka. Mens? Typ snart? Ge mig socker och doften av nybakat! Det luktar så himla gott i mitt kök! Man borde baka typ jämt. Vad gjorde jag när jag inte hade ugn??

Borde inte uttala mig om nånting just nu faktiskt. Så vi skiter i det. Alla tankar är framstressade, forcerade. Inget är på riktigt. Ärlighet varar längst. Så det är bäst att jag håller käften.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits