That time of month.

Jag blir alltid lite knäpp innan mens. Emotionellt störd. Var god ring senare. Ni får inget vettigt ur mig om känslor och sånt tjaffs nu.

Jag var på dejt igår. Såg Kenny Starfighter i den kanske minsta biosalongen jag varit med om. Något att ha hemma, tog inte så mycket mer plats än ett vanligt vardagsrum. Filmen får gott betyg, att slänga in både Sissela och Björn i familjen Starfighter är ett genidrag! Jenny och Lenny. Fantastiskt. Filmen kändes dock för kort och något innehållslös. En lite för platt känsla. Kanske inte något att begära av en barnfilm. Men vi skrattade gott åt enkla skämt som jättehjärna och Varning bromsa! Tilt! Game over - insert coin. Roligt också att se ännu en Skarsgård. Bill är charmig och kan säkert bli något bra. Jag gillar ju långa killar.

Musikal? Just ja. Efter några dagars uppehåll är det dags igen. Har man glömt allt nu? Jag tror inte jag nånsin kommer glömma de där jävla stegen.. :)

Snart är det Valborg. Då är det Uppsala som gäller. Solen, vänner, valborgsdramatik, valborgsromantik... Och jag är snyggare än någonsin! YEEHAA! Vi ska köra hela det studentikosa rejset, jag, Tysken och Kungen. Och säkert några till...

Kommentarer:
Postat av: Moa

Det är min tur snart också... tänk om man bara kunde trycka på en knapp när man vill att mensen ska komma - typ när man ska ha barn.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits