Våren är här.

Trist rubrik, jag vet. Borde satsa på kontroverisella, lite snuskiga rubriker, för att locka läsare. För det är väl det alla vill med sina bloggar? Framgång och pengar? Undrar vad uthängandet av mitt liv i skrift är värt i dollar.

Andra föreställningen kändes taggat för mig, jag var på gång. Men den där andra-föreställningen-är-alltid-en-dipp-sjukdomen smittade samtliga i ensemblen och vi fick kämpa oss igenom första akten. Ingen i publiken kände av något, men i logerna var det märkbart. I söndags gjorde vi vår bästa någonsin. Det gjorde inget att jag var helt off i Kansasland för helheten var det bästa vi har gjort. Den känslan som infann sig. Ett proffsigt flyt. Häftigt. Nu är det uppehåll till på torsdag. Vila? Hoppade över träningen igår men tänkte nog inte hålla mig borta från Bozenas pass ikväll!
Recensionerna hittar du här:
http://www.helagotland.se/gt/artikel.aspx?articleid=5094323 - Gotlands tidningar (jag syns lite till vänster på korsettbilden)
http://www.helagotland.se/ga/artikel.aspx?articleid=5094028 - Gotlands Allehanda

Britney har gjort det igen!
http://www.youtube.com/watch?v=GeewJPUcztg - Kill the lights är en skön känga till papparazzifotograferna som förstör hennes liv.
En annan låt som spelas flitigt är Kelly Clarksons My life would suck without you - http://www.youtube.com/watch?v=y_NGYYS6X5A

Alla foton från påsken finns i mina föräldrars dator. Så det får vänta.
Igår hängde jag en heldag med Henrich och Lernik. Promenad till stan, lite ruinvandring och film på kvällen.

   
Hemma i min hall bland rekvisitaundervisningsmaterial.

   
Bröd är bra att slåss med och ge till änder som ändå inte vill ha det.

  
Lernik lämnar Olof. Sen får han blomma och blir matad med bröd.

  
  
Ja...

   
 
Tacos på Joda. Mycket mat och Henrich orkar inte mer... Solen stekte!

  
   
Henke tog en fika med en annan gammal vän, då fick jag vårdnaden över Lernik. En ruinvandring med dans i S:t Clemens. Fick prata visioner inför sommaren, mina idéer och framtida projekt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits