Sommaren i bilder.

Nu sitter jag hemma hos mina föräldrar efter Stora Sömmerskegårdens kräftskiva, som började på gården men avslutades i garaget. Kräftor är så himla gott. Letar igenom sommarbilderna och hittar dessa:

  
  
  
 
Buttlefesten 2009. Med obligatoriska Grålle-bilder.



   
Moffa hjälper grillen med hårtork. Morbror Egge njuter. Mommo klappar Per.

  
Per läser tidningen helt normalt, pappas sommarstandard och jag försöker läsa men alla stör.


Det regnade, så vi grillade under markisen. Vi fick tömma på vatten några gånger.

 
Överraskade mamma med en snabb imitation av henne när vi lagade mat. Snodde hennes glasögon och på med läppstiftet när hon gick på toa. Hon skrattade väldigt länge.


  
  
  
Middag med familjen och "syskonen" Rickard och Helena.
Mitt under repveckan inför In exspectatione mortis, så jag var lagom död.


  
  
 
Grynge, Gammelgarn, Gotland. Paradiset.

Kommentarer:
Postat av: jools

älskar dina sommarkort... ljuset, känslan, kärleken! du har verkligen fångat det!!

2009-08-16 @ 10:03:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits