Den här bebisen är på väg hem till sin mamma:

 
Canon 1000D ska du heta, mitt älskade barn! God Jul och ja må hon leva, här är min födelsedagspresent och julklapp i ett. Tvekade länge, men efter push från mina föräldrar som bestämt sig för att ge mig något jag verkligen önskade mig istället för massa småtjaffs så klickade jag hit den. Kanske jag får mitt kärleksbarn redan imorgon...

 
 
  
Lammkött, pussel och kamminhångel hemma hos Reich-Wassbergs fjärde advent.

 
Hittade dessa på Torunns blogg. En börshaj på vift. Tack Torunn!

Kommentarer:
Postat av: julia

materiell lycka is the shit!

de läskiga julkortet är gjort på
photofunia.com el va de heter....stört läskigt kort de där hahahah!"!

2009-12-23 @ 07:38:08
URL: http://chulii.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits