Snart är det dags!

2010 års Melodifestival, då åker Per och jag till Sandviken. Där väntar ett startfält med Andra generationen + Dogge, Andreas Johnson, Anna Maria Espinosa, Eric Saade, Hanna Lindblad, Kalle Moraeus och Orsa spelmän, Highlights och MiSt plus en joker som inte är klar ännu. Ett alltså piss-tråkigt startfält till namnen. Har redan tappat hakan åt de andra städernas startfält. ANDERS EKBORG, PETER JÖBACK, DARIN och SALEM AL FAKIR. Vi valde fel stad! Vi ska ha en jävligt bra joker för att väga upp! God damn!

Rihannas nya Russian roulette har något som får mig att fastna. So just pull the trigger.


Kommentarer:
Postat av: Johan

Fast Kalle Moraeus och Orsa spelmän. Det kan du ju inte kalla tråkigt. Jag kommer av principskäl inte kolla på melodifestivalen, men jag kommer troligen att YouTuba deras bidrag.

Postat av: Per

Tänk också på att vi alltid har haft folkets vinnare i vår delfinal, kanske även nästa år? ;)

2009-12-08 @ 21:23:11
Postat av: victoria

Jag ska spela barnteater uppe i Sälen fram till april. Det du!

2009-12-09 @ 00:36:55
URL: http://vicora.blogg.se/
Postat av: vickan

vi blev tillfrågade vid ett avhopp faktiskt, och så velade vi fram och tillbaka innan vi bestämde oss för att åka :)

2009-12-09 @ 12:00:56
URL: http://vicora.blogg.se/
Postat av: Böijgman

Har du tur så dyker Loa Falkman upp som joker och kör en upphottad skaverision på "Symfoni".

2009-12-09 @ 14:13:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits