Hail myself!

En av världens bästa filmrepliker: Hail myself! Följt av Mel Brooks återanvändande av "Walk this way"... Jag kan börja skratta hysteriskt när jag tänker på den! Nu har jag äntligen fått soundtracket till The Producers. Kanske världens bästa film.

Emotionellt utredande. Skönt. Jag har tydligen inte förändrats som jag hoppades. Jag följer samma mönster, magkänslan-knallfall-svalnandeintresse, men denna gång modigare. Jag hoppas jag kommer våga i forsättningen. Jag vill vara en sån som kastar sig ut. Och inte bara lever i tanken.

Pappa har pratat med en äldre släkting till oss som bor i Göteborg om att jag vill träffa henne och prata lite släkthistoria. Hon blev glad och ville att jag hörde av mig. Ska bli spännande att utforska den sidan av släkten. Hon är kusin med min farmor, som jag knappt minns för att jag bara var tre år när hon dog. Spännande att dejta en 75årig dam i Göteborg.

Imorgon är det Discokaka! Jag och Julia ska vara Beyonce-i-AustinPowers3-tvillingar. Guldpaljetter och affro!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

fan va snygga vi kommer bliii!!

jools

2009-02-20 @ 17:11:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits