Tomma dagar.

En sån här dag var det länge sen jag hade. Fixa saker, ringa samtal, men göra detta i uppförsbacke eftersom kroppen är helt mör efter fyra veckors intensivitet. Inte orka göra något. Vädret var fantastiskt idag men jag fastnade i att leta musik till vattengympapasset. Orkade mig ut nu ganska sent och det är när man har Östersjöns oändlighet framför sig som man inser varför man lever.

Har tänkt på det gamla talesättet "Man lever bara en gång". Tänk på hur meningen förändras om man säger "Man dör bara en gång"?

Närmsta framtiden som sådan: Vattengympa, utbilda mig och göra pass. Musikalen, premiär i påsk. Åka till Göteborg på möte vecka 9, träffa kära Towe och många fler. Malmö och Melodifestivalen 28 februari. In exspectatione mortis, planera för Medeltidsveckan.


 
Sucky bildkvalité, det går inte att göra havet rättvisa med en simpel digitalkamera!

Kommentarer:
Postat av: julia

va skönt för di tösen! du behövde denna dag tror jag...det är nå psykologisk lättnad att va "ledig" en måndag... love

2009-02-09 @ 21:45:21
Postat av: isak

Söte babe <3 Du é fortfarande finast. :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits