Vilken dag är din otursdag?

Fredagen 13:e lämnade mig oberörd. Oturen uteblev. Idag har jag haft en fantastisk dag med ettor i estetisk orientering. Men jag har skadat mig och andra hela dagen. På lunchen skulle jag flytta ett glas, som fick för sig att falla omkull och gå i bitar. Jag trodde jag skulle hinna fånga det, men körde handen i en skärva istället. Blod blod och upp till sjuksyster Wladimir. Göra rent och plåstra om. Lektion med elever, skulle demonstrera en knuff och råka häva omkull en oförberedd elev så han flög in i en högtalare. Lyckat. Sen skulle jag demonstrera någon som hängde i någons ben, då nöp jag flickstackarn i knävecket. Populärt. Och nu när jag kom hem och skulle gå runt hörnet på huset halkar jag såklart rätt ner i backen och får ruskigt ont i höger skinka och arm. Jag borde låsa in mig själv ensam i en skrubb och stanna där. Men jag har ärenden att sköta på stan. Hur ska jag överleva dagen?

Kommentarer:
Postat av: Anonym

om du inte lyckats ramla, stuka foten eller sträcka dig på friskis nu så tycker jag änd kvällen slutade lyckligt! :P tack tack!!

2009-02-16 @ 20:19:51
Postat av: Amanda

ja det var jag där innan :)

Postat av: womanizer!!

hahahahahah skadeglädje är underbart ;)

2009-02-16 @ 23:53:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits