Så var den lugna delen över.

Min höst har varit harmonisk. Träna, äta bra, ta det lugnt. Ta hand om mig själv. Brytit mina stressmönster. Såklart kommer en galen vår. Jag som hade vant mig med lugnet. Jävla skit. Nu har jag prestationsångest och kalla händer i fyra veckor, då jag undervisar varje dag. Efter två dagar med min klass är jag kär. Dom är underbara. Det kommer bli fina fyra veckor. Parallellt med undervisning ska jag börja med vattengymperiet. Lära mig göra pass och gå med en instruktör på hennes pass. Sen är det ju musikalen... Där går 7 timmar i veckan, då vi nu börjar med söndagsrep. Så hade jag ju tänkt ta körkort i vår. Fan i helvetes jävla skit vad jag hoppades att jag skulle ha tid med det. Kanske jag lugnar ner mig efter dessa första fyra veckor, då jag inte vill tänka på annat än kursen.

Så har jag fått besked om att vi kör In exspectatione mortis i sommar. Yes. Vi upprepar succén i en deluxeversion. Tyvärr med två avhopp, så nu ska jag någonstans ha tid med att hitta ersättare och fler jag vill ha med i ensemblen.

Ja ja. Jag fick i alla fall hösten...

Kommentarer:
Postat av: Julia

det glädjer mig, fick ju aldrig se den i sommras... är de några i leer som hoppar?

oj som fan me körkortet! du vet ju vem du ska ringa när frågorna om hur du ska lägga upp de kommer :)

love

2009-01-10 @ 18:03:45
Postat av: Jennifer

Å när blir föreställningen? Jag och sambon har funderingar på semester på Gotland och då borde vi ju passa på att se din föreställning!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits