Det är de små sakerna som gör det.

Pratade på telefon med min pappa nyss. Han sa "din bror kommer med båten ikväll" och jag kände bara hur lycklig jag blev. Sjukdomsdagar till trots, min bror kommer hem!

Hyra min lägenhet vecka 28? Havsutsikten är lovely såna här soliga sommardagar!

Nu är mitt vardagsrum bombat med kläder och ljudutrustning till Medeltidsveckan. Det känns väldigt bra att få möjligheten att göra samma föreställning två år i rad. För i år ska vi finslipa och köra deluxevarianten. Och efter bra samtal med Amanda känns det som att jag vet vad jag ska förtydliga och lägga energi på. Hoppas hon kan vara med mig så mycket som möjligt, känner mig liksom tusen gånger bättre och starkare som upphovskvinna när hon står vid min sida.  Och klippan Maria har gjort nya avgrundsläbbiga affischer.




Bilden på Emelie var första utkastet, så det finns inga prickar och stavfel på Mortis.
Citatet blir mycket roligare med "forlorar sin sjal" istället för "förlorar sin själ".

Kommentarer:
Postat av: Anonym

fan va snygga!!

HOPPAS DU MÅR BÄTTRE

sakna min idis!!!!

love

jools

2009-06-16 @ 17:03:45
Postat av: Andreas

Ja, huva!

2009-06-16 @ 19:12:31
Postat av: Moa

Spannande!

Postat av: Biffen

Wish I could be there... Men... Å andra sidan... har jag fått jobb som juniskonsulent och är mindre än en vecka ifrån att skriva ett förstahands lägenhetskontrakt i göteborg... :D Tänker på dig och öjn iblant... Saknar en massa.



Kramar om från ett Oslo som inte fattar hur kallt Norge borde vara.

2009-06-30 @ 12:32:23
URL: http://nenny85.blogg.se/
Postat av: Hellena

Sandra och jag pratade om hur sjukligt mycket vi ser fram emot det här idag :D. Vi ses kanske i helgen, annars på första repetitionen. Ska det vara någon träff på söndagen?

2009-07-20 @ 23:50:42
URL: http://hellenah.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits