I love those yankees!

Landet av dramatisk överdrift. I'm not kidding. Dom har vunnit titeln igen. Britney har släppt sin nya singel och samtliga föräldrar i staterna går man ur huse för att skydda deras barn från denna subtila snuskhistoria. Britney levererar tuggummipop som luktar provokation och klubbspelningar. Nonsenstext där man tydligen ska kunna utläsa att alla vill ligga med henne? If you seek Amy ska tydligen kunna tolkas som F.U.C.K Me. Oj oj oj. Bevare mig väl.
På FOX har man minsann reagerat!
http://www.youtube.com/watch?v=_Q6e8uvDofA  - Titta och njut. Det här är drama jag bara kan drömma om att skapa. Och genom att beepa själva snuskpartiet så kommer det skapa ännu mer hyschhysch och vad är mer intressant för barn än sådant de absolut inte får veta??

Herregud, ha en dialog med era barn istället. Prata med dom, att Britney är en vuxen människa som har ansvar över sina egna beslut och låt sex vara något naturligt istället för tabubelagt. För är det något vi lärt oss av historian är det väl att allt med locket på kokar över till slut? Era barn kommer inte gå ut och testa sexuella preferenser för att de lyssnar på Britney Spears? Och vad är det med jänkarna och the f-word? Är det så otroligt laddat? Är det vi som blivit dekadenta som kan slänga till med ett Fuck när vi tappar ut makaronpaketet över golvet för tredje gången?

Jag älskar allt som Britney levererar!
http://www.youtube.com/watch?v=PH2d_PlN0XU - Här är låten alla pratar om. Och fatta vilken publicitet. Hon är inte dum, flickan. Jag vill vara hennes kompis.

Kommentarer:
Postat av: lisa

Jag bor i Gbg, men har inte haft tid att kolla där ännu, så det ska jag göra. jag har dock hört att vår i gbg ska varit dålig, men den är bra då eller??


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits