Fler facebookstatusar:

Ida Wahlgren lämnar Wien för Budapest. Började känna mig som hemma här, men det blir väl sa i varje stad efter tre dagar. Hujedamej vad trött jag är! Har just fatt dödsbudet om Kerstin Grönros, en gammal Junisledar-ikon som tycktes vara odödlig. Känns faktiskt rätt hart i hjärtat. Wed at 11:16am

Ida Wahlgren har sett sa mycket vackert i Budapest och nu ska vi pa spaaaa.. jag och underbara Viki! Yesterday at 6:53pm

Ida Wahlgren ar skont mor i kroppen efter helande varmt vatten i det underbara badhuset jag inte kan stava till. Utomhusbad med stjarnor over huvudet. Mmmm... Idag blir det lite kanske lite kommunistmuseum, inside the paraliament och Hjaltarnas torg.. Viki ar en himla fin tjej! Couchsurfing ar bast! 6 minutes ago

Det ar liksom lattare att uppdatera via facebook. Har inte ro eller tid att sitta vid datorn for lange, for att skriva langa blogginlagg. Ber om ursakt for det...
Viki och jag har mycket bra samtal. Hon har just blivit dumpad av sin kille efter tva ar sa det finnas mycket att prata om. Igar satt vi pa badhuset och forsokte lara henne att flirta. Det blev mest skratt. Under manens ljus i varmt helande vatten. Fantastiskt. Jag ar lite uppe i varv men forsoker ta det lugnt, man vill ju hinna med sa mycket som mojligt, men vila ar ocksa viktigt. Och ata... Jag har atit sa himla daligt den har resan att jag skams! :) Det blir val sa nar man ar pa sprang hela tiden. Ska forsoka battra mig.
Hur sager man att nagon ar fram Algeriet? Algerist/Algerista? :D Algerier?

Kommentarer:
Postat av: julia

åååhhhhh va härligt det är att läsa! oavsett om det är på bloggen el FB!!

love !!!

2009-10-02 @ 11:05:48
Postat av: Johan

Algerier om det är på svenska. Algerian på engelska.



Och lova mig att ta hand om dig och äta ordentligt.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits