Thessaloniki!

Orka blogga.. Men det ar bra for er att veta att jag har det bra. Min telefon funkar inte riktigt hundra, forsoker med mitt rumanska vodafonekort ett tag. Ar i Thessaloniki och har det bra! Forutom att Sofias valp inte ar riktigt rumsren annu. Men Tiquita kommer undan med allt, behover bara titta med sina bruna stora ogon och man sager Naaaaw!

Hade langtat efter havet. Myste pa strandpromenaden idag. Nu har jag tittat pa grekiska underbart overdrivna sapoperor med Sofia och hennes syster. Ikvall ska vi ata nagot gott och sen vet jag inte, det ar ju lordag i Greklands nast storsta stad! Wuuhuu!

Kommentarer:
Postat av: Mam

Ida, vår fina dotter!

Ha det helt underbart skönt i Grekland, den sista etappen på din långa och upplevelserika resa.Vi väntar med spänning härhemma på att få höra dig berätta och vi längtar efter dig.

Pussar och kramar från mamma och pappa

2009-10-18 @ 12:44:20
Postat av: Pernilla

Puss och kram!!!

2009-10-19 @ 14:54:16
Postat av: maria

Hoppas du har det toppen! Du måste berätta allt när du kommer hem! KRAM

2009-10-21 @ 09:57:41
Postat av: Peter Andersson

Åh, härligt härligt! När du kommer till Ua så måste vi ha sushifest! =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits