Den jag är.

 
Ida Wahlgren är den personen som stannar cykeln på vägen hem från krogen för att prata vett med trotsiga tonårsigelkottar som tänker springa över vägen för att dom tror att dom är coola inför sina igelkottspolare. Kan svära på att jag fick ett "Du är inte min morsa!" som svar från en liten igelkottstuffing kl 00:30. Jag satte cykelhjulet framför igelkotten som var ovanligt rättfram. Den försökte ta sig förbi mig, men jag rullade hjulet sakta ivägen. Till slut blev den less på mig och gick tillbaka in i buskarna. Gav mig säkert långklon när jag cyklade därifrån. Vi är alla ansvariga för alla barn, det kallas samhällsuppfostran!

Har hittat en vän i Bukarest, vi kommer bra överens. Jag kan inte fatta att jag ska åka!

Ikväll blir det Lokrume och lyssna på pappas första band, Knallhattarna. Första och kanske sista gången jag hör dom.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits