Snart bär det av igen.

Facebookstatusar pa senaste:

Ida Wahlgren har ätit vegetariskt och hälsosamt pa Bio Bar. Guuud vad jag har saknat fullkornspasta! Magen var full med Döner kebap och vitt bröd. Vi besökte Musikens hus och jag fick knöka in information om mästarna Schubert, Strauss, Mozart, Beethoven och grabbarna. Imorgon blir det turist deluxe. Staden är full av vackra byggnader.

Sun at 10:27pm

Ida Wahlgren
har ätit frukost med Steffi och Lola. Nu... Vienna! Nynnar pa Sahara Hotnightslaten... Igar pratade vi mycket politik och jag vill inte flytta hit. Högerspöken finns inte bara i Sverige... Det pirrar i bade mage och hjärta för att jag är här! Jag reser, alltsa finns jag! Yesterday at 10:49am

Ida Wahlgren
funderar pa om hon ska ge sig ut pa stan med sin nyvunna vän Fred. Saaaaa trööööööött... Kanske en liten sväng da... Man lever bara en gang.. Zzzz.. Sag Schönbrunn idag. Vackert vackert. 2 timmar pa Naturhistoriska muséet ocksa. Intressant intressant. TRÖTT TRÖTT... Yesterday at 8:05pm

Ida Wahlgren
har varit pa Spanska ridskolan, Pratern och Hunderwassehaus idag. Ikväll, middag med nagra mexikanare och Flo&Steffi. Imorgon, Budapest. 5 minutes ago

Kommentarer:
Postat av: Marie

Och kerstin har dött. :/

Postat av: Mam

Jag följer din resväg genom att ha kartboken på köksbordet och mobilen är på nästan jämt ifall det ska komma ett SMS. Tänk att du gör denna resa, det är många som skulle vilja göra samma sak och du inspirerar till det.

Njut av resan och låt oss njuta av din reseberättelse när du kommer hem.

Puss och kram från Mam och Pap

2009-09-30 @ 10:32:32
Postat av: Moa

Tufft hörru!



Lyxigt att kunna sms:a sina föräldrar...

2009-09-30 @ 13:59:39
URL: http://nyfikengul.wordpress.com
Postat av: julia

......håller me mamma mona!! du gör något många skulle vilja göra men inte vågar!

du är saknad på ön.

love

jools

2009-10-01 @ 13:13:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits